Kayserisporlu Futbolcular Paintball İle Stres Attı

Kayserisporlu Futbolcular Paintball İle Stres Attı
Kayserisporlu futbolcular, paintball sporu yaparak stres attı.

Kayserisporlu futbolcular, paintball sporu yaparak stres attı.

Sarı-kırmızılı kadro, painball oynayarak lig öncesi stres attı. Futbolcular, mavi ve yeşil takım halinde ikiye ayrılarak savaşa başlarken, takımın teknik direktör Şota Arveladze de futbolcuları izledi. Keyifli dakikaların yaşandığı oyunda, yeşil takım mavi takımı 4-2 yenmeyi başarırken, galip taraf gelen takımdaki Gökhan Ünal, iki eline aldığı silahla objektiflere poz verdi.

Oyunun doyasıya keyfini çıkaran futbolcular, yapılan sosyal aktivitenin oldukça neşeli geçtiğini söyledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.