Kayserispor'da İkinci Yarı Hazırlıkları Sürüyor
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, Antalya Belek'teki günün ilk antrenmanını konakladığı otelin salonunda gerçekleştirdi. Kaleciler ise sahada çalıştı.
İkinci yarı hazırlıklarına Antalya'nın Serik ilçesi Belek beldesinde devam eden Kayserispor, günün ilk antrenmanını teknik direktör Şota Arvaledze idaresinde otelin salonunda gerçekleştirdi. Kaleciler, Navarro, Gökhan ve Deniz antrenör İbrahim Yılmaz yönetiminde Susesi Otel'in sahasında şut ve yan pas çalışması gerçekleştirdi.
Ankaragücü maçında sağ arka adalesinde meydana gelen sakatlığı devam eden Zurab Khizanishvili koşu yaptı.
Sarı kırmızıların Antalya kampı sakat olan Cangele ve A2 takıma gönderilen Amrabat, dışında tam kadro devam ediyor.
Kayserispor hazırlıklarına saat 17.00'da yapacağı antrenmanla devam edecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.