Kayserispor Ve Mersin İdman Yurdu 1'er Puana Razı Oldu

Kayserispor Ve Mersin İdman Yurdu 1er Puana Razı Oldu
Spor Toto Süper Lig'de Mersin İdman Yurdu'nu ağırlayan Kayserispor, 1 puanla sahadan ayrıldı.

Spor Toto Süper Lig'de Mersin İdman Yurdu'nu ağırlayan Kayserispor, 1 puanla sahadan ayrıldı.

Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, ilk yarı kaleci Navarro'nun ceza sahası dışında topa eliyle dokunmasıyla takımın 10 kişi kaldığını söyleyerek "Rakibe karşı 10 kişi mücadele etmek kolay değil. Taraftarların desteği ile maçı çevirmeyi bildik" dedi. Oyuncuları başarısından ötürü kutlayan Şota, "Futbolcularım güzel bir mücadele sergiledi, onları kutluyorum" dedi.

Navarro'nun kırmızı kart görmesinin ardından oyuna giren Gökhan Değirmenci'nin babasının maç sırasında beyin kanaması geçirdiğini belirten Şota, "Kayserispor kulübü olarak Gökhan'ın babasına acil şifalar diliyoruz" diye konuştu.

Mersin İdman Yurdu Teknik Direktörü Nurullah Sağlam ise Kayserispor'un inkar edilemeyecek kadar güçlü bir takım olduğunu belirterek, "Bu güçlü takıma karşı biz de güzel bir mücadele gösterdik. İkinci yarı rakibimiz bizden daha iyi oynayan Kayserispor golü buldu. Böylesine güzel bir statta oynamak keyif vericiydi. Yöneticilere bu konuda teşekkür ediyorum. Saha zemini ile alakalı ise stat sorumlularını tebrik ediyorum" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.