Kayserispor Hazırlıklarını Tamamladı

Kayserispor Hazırlıklarını Tamamladı
Spor Toto Süper Lig'in 2. hafta karşılaşmasında sahasında Medical Park Antalyaspor ile karşılaşacak olan Kayserispor, hazırlıklarını tamamladı ve maç saatini bekleye başladı.

Spor Toto Süper Lig'in 2. hafta karşılaşmasında sahasında Medical Park Antalyaspor ile karşılaşacak olan Kayserispor, hazırlıklarını tamamladı ve maç saatini bekleye başladı.

Ligin ilk maçında deplasmanda Bursaspor'a farklı mağlup olan Sarı-kırmızı takım, Medical Park Antalyaspor karşılaşmasında galibiyet ile ayrılarak taraftarının önünde 3 puan ile tanışmak istiyor. Medical Park Antalyaspor karşılaşmasının zor olacağını söyleyen Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, "İşimiz hiçte kolay olmayacak" dedi.

Medical Park Antalayaspor'un iyi bir takım olduğunu söyleyen Arveladze, "Antalyaspor maçının hazırlıklarını tamamladık ve artık maç saatini bekleye başladık. Taraftarımızın önünde ilk maçımıza çıkıyoruz. Onlara takımımıza vereceği destekler ile sahadan üç puan ile ayrılmak istiyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.