Kayseri Erciyesspor, Çaykur Rizespor'u Farklı Geçti

Kayseri Erciyesspor, Çaykur Rizesporu Farklı Geçti
Bank Asya 1. Lig'de Kayseri Erciyesspor kendi sahasında Çaykur Rizespor'u 4-0 mağlup etti.

Bank Asya 1. Lig'de Kayseri Erciyesspor kendi sahasında Çaykur Rizespor'u 4-0 mağlup etti.

Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Kayseri Erciyesspor Teknik Direktörü Fikret Yılmaz, çok önemli bir müsabakadan galibiyetle ayrıldıkları için mutlu olduklarını söyleyerek, "Oyunculara disiplini bozmamayı, maçı kazanmayı, arzuyu ve sonuna kadar mücadeleyi aşıladım. İyi bir galibiyet aldık. Bu sadece bir galibiyet ve sadece kazanılmış 3 puan var. Önümüzün açılması açısından güzel bir skordu. Bank Asya takımı olduğumuzu ispat ettik. Bundan sonrada aynı heyecanla Kayseri

Erciyesspor'u çok iyi yere getirebiliriz" dedi.

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar ise, alınan mağlubiyetten büyük dersler çıkaracaklarını belirterek, "Bugün buraya iyi sonuç alacağımız inancı içerisinde gelmiştik, fakat yanılmışız. Gerçekten takım bugün çok kötüydü. Takımımı tanıyamadım. Futbolda bunlarda var. Ben uzun yıllardan beri, böyle bir sahneyle karşı karşıya kalmadım. Kayseri Erciyesspor 4 net gol attı. Hiçbir şekilde hiçbir zaman bahane etmedim, yine etmiyorum. Hava sıcaktı ama bunların hiçbiri bir şey getirmez. Bu gibi

maçlarda çok büyük dersler alarak yolumuzu alabiliriz. Bu bize çok büyük bir ders olsun" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.