Kayak'ta 3 Altın, 2 Gümüş Ve 3 Bronz Madalya

Kayakta 3 Altın, 2 Gümüş Ve 3 Bronz Madalya
Türk Milli Kayak Takımı, FIS Balkan Kupası'nda 8 madalya kazandı.

Türk Milli Kayak Takımı, FIS Balkan Kupası'nda 8 madalya kazandı.

Sırbistan'da 7 ülkenin katılımıyla düzenlenen FIS Balkan Kupası'nda Türk kayakçılar, 3 altın, 2 gümüş ve 3 bronz madalya kazandı. Erkeklerde Sebahattin Oglago, 5 ve 10 kilometre yarışında 2 altın madalya kazanarak önemli bir başarı elde etti. Bayanlarda ise Yonca Karademir, yarıştığı kategorilerde 1 altın ve 2 gümüş madalya kazanırken, Zozan Malkoç da 3 bronz madalyanın sahibi oldu.

Balkan Kupası'nda Türkiye'yi temsil eden sporcular Mustafa Boyacı, Süleyman Yılan, Aykut Taşçı, Hikmet Morçi ve Savaş Ateş ise madalya kazanamadı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.