Kastamonuspor, Elazığ Belediyespor Maçı Hazırlıklarına Başladı

Kastamonuspor, Elazığ Belediyespor Maçı Hazırlıklarına Başladı
Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta bu haftayı maç yapmadan geçirecek Kastamonuspor, önümüzdeki hafta oynayacağı Elazığ Belediyespor maçı hazırlıkalrına başladı.

Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta bu haftayı maç yapmadan geçirecek Kastamonuspor, önümüzdeki hafta oynayacağı Elazığ Belediyespor maçı hazırlıkalrına başladı.

Kastamonuspor, geçtiğimiz Çarşamba günü sahasında oynadığı ve 1-1 berabere kaldığı Lüleburgazspor karşılaşmasının ardından yaptığı izin sona erdi. Bu haftayı maç oynamadan ( BAY) geçecek olan Kırmızı-siyahlı ekip Elazığ Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

10 günlük bir hazırlık süresi geçirecek olan Kastamonuspor deplasmanda karşılaşacağı Elazığ Belediyespor'dan 3 puan alarak tekrar çıkış yakalayıp kaybettiği 4 puanı telafi etmek istiyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.