Kasımpaşa-gaziantep Büyükşehir Belediyespor Maçının Ardından

Kasımpaşa-gaziantep Büyükşehir Belediyespor Maçının Ardından
Bank Asya 1. Lig'de Kasımpaşa sahasında Gaziantep Büyük Şehir Belediyespor'u 2-1 mağlup etti.

Bank Asya 1. Lig'de Kasımpaşa sahasında Gaziantep Büyük Şehir Belediyespor'u 2-1 mağlup etti.

Maç sonunda açıklama yapan Kasımpaşa Yardımcı Antrenörü Engin Çalışır, son üç haftadır aldığımız üç beraberlikten dolayı kazanmamız gerek bir maçtı dedi. "Maça iyi başladık çok gol pozisyonlarına girdik ancak bunları değerlendiremeyince ilk yarıyı 1-1 bitirdik. 2. devre soyunma odasında ilk devre yaptığımız doğru şeyleri sahaya koyup maçı kazanmayı konuştuk ve bu inançla maça çıktık. Kazandığımız toplarla ve çok paslarla yön değiştirerek boş alanlara çıktık ve bu şekilde güzel bir oyun ortaya koyduk ve

maçı 2-1 kazandık" ifadelerini kullandı.

Kasımpaşa oyuncularından Atilla Yıldırım "Maça başlamadan önce zor bir mücadele olacağını biliyorduk. Bu galibiyete çok ihtiyacımız vardı" dedi.

Kasımpaşa'nın bir diğer oyuncusu Abdulhamit Yıldız ise "Bizim adımıza iyi bir maç olduğunu düşünüyorum 3 puana çok ihtiyacımız vardı" ifadesini kullandı.

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Erol Azgın ise "Buradan puan veya puanlarla ayrılmak istiyorduk ilk yarıyı 1-1 tamamladık. Bana göre 50. dakikadan itibaren iyi top oynamaya başladık ve pozisyonlar ürettik tabi bu dönen toplardan bir tanesi de artık penaltı mı değil mi tam olarak bilemiyorum ama yorum da yapmak istemiyorum penaltı oldu ve mağlup duruma düştük. Sahada mücadele eden oyuncularımı kutluyorum" şeklinde konuştu.

Gaziantep Büyük Şehir Belediyespor oyuncularından Volkan Yılmaz "İyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum. Bu hafta şanssız bir mağlubiyet aldık" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.