Kardemir Karabükspor'da Sivasspor Hazırlıkları

Kardemir Karabüksporda Sivasspor Hazırlıkları
Kardemir D.Ç Karabükspor Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Ziya Alak, "Takımımız ligi geçen sezon 9. sırada tamamladı, bu sezon daha üst sıralarda tamamlayacağına inanıyorum" dedi.

Kardemir D.Ç Karabükspor Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Ziya Alak, "Takımımız ligi geçen sezon 9. sırada tamamladı, bu sezon daha üst sıralarda tamamlayacağına inanıyorum" dedi.

Karabükspor, hafta sonu sahasında oynayacağı Sivasspor maçının hazırlıklarını bugün çift kale idman ile sürdürdü. Yücel İldiz, sahaya sürdüğü farklı onbirle maçın provasını yaparken, maç kadrosunu da belirlemeye başladı.

Karabükspor Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Ziya Alak, Dr. Necmettin Şeyoğlu Stadı'nda antrenman sırasında gazetecilere yaptığı açıklamada, ligin ilk haftasında sahalarında Sivasspor'u ağırlayacaklarını ve maçtan 3 puan almak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.

İlk maçı sahalarında oynayacak olmalarının bir avantaj olduğunu anlatan Alak, şunları söyledi:

"Süper Lig bu hafta başlıyor. Uzun bir maraton olacak. Ben bütün takımlara kazasız belasız bir sezon diliyorum. Sivasspor maçının hazırlıklarını tamamladık. Takımın geçen yıl ki kadrosunu transferler yaparak güçlendirme yoluna gittik. İlk maçımızı sahamızda oynayacağız. Bu bize avantaj sağlayacak. Lige 3 puan ile başlamak istiyoruz. Bunu başaracağımıza yönetim ve teknik heyet ile oyuncular olarak hepimiz inanıyoruz. Takımımız ligi geçen sezon 9. sırada tamamladı, bu sezon daha üst sıralarda

tamamlayacağına inanıyorum."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.