Kardemir Karabükspor, 6 Futbolcu İle Yollarını Ayırdı

Kardemir Karabükspor, 6 Futbolcu İle Yollarını Ayırdı
Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Kardemir Karabükspor, altı futbolcu ile yollarını ayırdı.

Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Kardemir Karabükspor, altı futbolcu ile yollarını ayırdı.

Kendi sahasında Mersin İdmanyurdu maçından aldığı 5-3'lük mağlubiyet sonrası yönetim kurulu, üç saatlik olağan üstü toplantı sonrasında bazı futbolcular ile yollarının ayrıldığını açıkladı.

Toplantı sonrası, kulübün resmi internet sitesinde Kardemir D.Ç. Karabükpor Kulübü Basın Sözcüsü Ziya Alak'ın yaptığı açıklamada şöyle denildi:

"Yönetim Kurulumuz Mersin İdman Yurdu maçı sonrası toplanmış ve kamuoyu ile paylaşmak üzere bazı kararlar almıştır. Teknik Direktörümüz Bülent Korkmaz'ın da düşüncesi alınarak futbolcularımızdan, Tozo (Mariel Everton Cosmo Da Silva), Murat Selvi, Ahmet Cebe, Merter Yüce, Güven Güneri ve Rıdvan Şimşek ile yollarımız ayrılmıştır. Transfer Komitemiz değişik mevkilere alınacak oyuncular konusunda çalışmalarını hızlandırmıştır. Hemen hemen her maçımızdaki hakem hatalarının artık katlanılabilir bir seviyenin

çok üstüne çıktığı, kulübümüz basın sözcüsü tarafından geçtiğimiz günlerde dile getirilmiştir. Maalesef bu maçımızda da bu hataların devam ettiği apaçık ortadadır. Orta hakem Bülent Yıldırım aleyhimize çaldığı düdüklerle maçı katletmiştir. Televizyon yorumcuları bile hakem tarafından aleyhimize çalınan düdüklerin yanlış olduğunu belirtmiş, orta hakemin verdiği kararların yanlışlığı dile getirilmiştir. TFF'nin bir kurulu olan Merkez Hakem Kurulu'nun başkanı Yusuf Namoğlu'na sormak istiyoruz? Neden hakem

hatalarının en çok yapıldığı takımız? Neden hakemler takdirlerini hep bizim aleyhimizde kullanmaktadır? Neden mütevazı bir Anadolu takımıyız diye düdükler aleyhimizde çalınmaktadır? Neden dört maçımızla ilgili hakem hatalarının kaydedildiği CD'ler MHK üyeleri tarafından izlensin diye gönderilmesine rağmen maalesef bu maçta da hakem hatalarına maruz kaldık. Şayet izlenmedi ise boşa mı kürek salladık? Bunları isyan olarak değerlendirecekseniz, evet isyan ediyoruz. Emeğimizin, hakkımızın yenmesine isyan

ediyoruz. Hakkımızı yiyenleri ve yenmesine de göz yumanların hepsini vicdanları ile baş başa bırakıyoruz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.