Karabük'te Moraller Bozuk
Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında deplasmanda Manispor'a 2-1 mağlup olması sonucu teknik direktörü Yücel İldiz, futbolcularının maçı kurtarma adına her şeyi yaptıklarını söyledi.
İldiz yaptığı açıklamada, dün akşam deplasmanda oynadıkları ve 2-1 mağlup oldukları Manisaspor maçında galibiyeti düşünerek oynadıklarını ancak gol atmada sıkıntı çektiklerini belirterek, "Zor hava şartlarına rağmen bence her iki takım da güzel futbol oynadı. Olmayacak pozisyonlarda gol geldi. Manisaspor maçını kurtarma adına her şeyi yaptılar. Rakibimize çok pozisyon vermedik. Yakaladığımız onca pozisyonu gole çevirmekte sıkıntı yaşadık. Bu pozisyonları gole çeviremeyince sonuç böyle oluyor. Bundan
sonraki maçlarımızda bu eksikliklerimizi gidermeye gayret göstereceğiz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.