Karabüksporlu Futbolculardan Fenerbahçe Maçı İçin 3 Puan Sözü
Kardemir D.Ç Karabükspor Futbol Şube sorumlusu Abdullah Balaban, "Fenerbahçe karşısında aynı sistem, aynı hırslı ve aynı karakterde oynarsak puan alırız" dedi.
Balaban, yaptığı açıklamada, daha önce dört maçta 5 puan alırsak kendileri için iyi olacağını söylediğini hatırlatarak, "Dört maçta 5 puan alırsak bizim için iyi olurdu demiştim. Bunun dördünü aldık sırada bir puan kaldı o da Fenerbahçe maçı. İnşallah oradan da bir puan alırsak amacımıza ulaşmış oluruz. Fenerbahçe maçında aynı sistemde, aynı hırsta ve aynı karakterde top oynarsak inşallah oradan bir puan almayı hedefliyoruz. Futbolcularımız ise Kadıköy'den 3 puan çıkarma sözü verdi. Gaziantep deplasmanda
Galatasaray'ı yeniyorsa biz de Fenerbahçe'yi mağlup edebiliriz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.