Karabükspor'da Eskişehirspor Maçı Hazırlıkları Sürüyor

Karabüksporda Eskişehirspor Maçı Hazırlıkları Sürüyor
Kardemir D.Ç Karabükspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, sahalarındaki maçları kazanmaları durumunda bir problem yaşamayacaklarını, eksiklerini gidermeleri durumunda ise sezon başındaki hedeflerine ulaşacaklarını söyledi.

Kardemir D.Ç Karabükspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, sahalarındaki maçları kazanmaları durumunda bir problem yaşamayacaklarını, eksiklerini gidermeleri durumunda ise sezon başındaki hedeflerine ulaşacaklarını söyledi.

Hafta sonu sahasında Eskişehirspor'u konuk edecek olan Kırmızı mavili ekipte hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor. Çamlık tesislerinde yapılan idman öncesi gazetecilere açıklamalarda bulunan Yücel İldiz, ligde her müsabakanın zor geçtiğini belirterek, "Fenerbahçe maçında olumsuz oynadık. Bu futbol içerisinde olan şeyler. Bu maça gelinceye kadar son iki maçımızı olumlu oynamaya başlamıştık. Bu maç araya girdi ve istediğimiz gibi olmadı. Çok ağır eleştiriler var. Bunlar olacak, hepsini saygı ile karşılıyoruz.

Ama bunlara en güzel cevabı futbolcu arkadaşlarımız sahaya çıkıp futbollarını oynayarak, kazanıp vereceklerdir. Sahamızdaki maçları kazandıktan sonra bir problem yaşamayız. Eksiklerimizi giderdiğimiz takdirde sezon başındaki hedeflerimiz doğrultusunda ilerlemeye devam edeceğiz. Sağlıklı düşünmeye çalışıyoruz. Bunu da sahaya yansıtacağız" dedi.

Eskişehirspor karşılaşmasının kendileri açısından çok önemli bir müsabaka olacağını da ifade eden İldiz şunları söyledi:

"Taraftarlarımız bu maçta desteklerini bizden esirgemesinler. Karabükspor olarak biz bu tip maçları iyi oynarız. Elimizden geldiğince bu maça konsantre olmaya çalışıyoruz. Kazanıp çok net bir şekilde milli maç nedeniyle verilecek araya moralli girmek istiyoruz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.