Karabükspor Şanssızlığı Kırmak İstiyor

Karabükspor Şanssızlığı Kırmak İstiyor
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kardemir D.Ç. Karabükspor'un genel menajeri Seyit İçgül, "İyi futbolumuzu istediğimiz sonuca yansıtmakta güçlük çekiyoruz" dedi.

Spor Toto Süper Lig takımlarından Kardemir D.Ç. Karabükspor'un genel menajeri Seyit İçgül, "İyi futbolumuzu istediğimiz sonuca yansıtmakta güçlük çekiyoruz" dedi.

İçgül, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, geçtiğimiz hafta sonunda deplasmanda 3-1 mağlup oldukları Trabzonspor maçında iyi oynadıklarını, çok gol pozisyonu yakalamalarına rağmen mağlubiyetten kurtulamadıklarını söyledi. İlerleyen haftalarda oynadıkları güzel futbolu daha çok geliştireceklerini ifade eden İçgül, "Trabzon'da iyi oynayıp yenildiğimiz için üzgünüz ama sahadaki mücadeleden memnunuz. İyi futbolumuzu istediğimiz sonuca yansıtmakta güçlük çekiyoruz. Bunun önlemlerini almak için neler

gerekiyorsa yapacağız. Şimdi önümüzde kazanmamız gereken maçlarımız var. Bunlardan ilki Orduspor karşılaşmasıdır. Bu maçın hazırlıklarına bugün akşam başlayacağız. Takım her geçen hafta daha iyi futbol oynuyor. Eksik yönlerimizi de tamamlayınca güzel futbolumuzun sonuca yansıması olacaktır" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.