Karabükspor, Orduspor Maçından Umutlu

Karabükspor, Orduspor Maçından Umutlu
Kardemir D.Ç Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, geçen hafta deplasmanda Trabzonspor karşısında alınan mağlubiyeti unutarak Orduspor maçından umutlu olduklarını söyledi.

Kardemir D.Ç Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, geçen hafta deplasmanda Trabzonspor karşısında alınan mağlubiyeti unutarak Orduspor maçından umutlu olduklarını söyledi.

Alak, Trabzonspor karşısında ilk yarı çok iyi mücadele ettiklerini ancak ikinci yarı aynı mücadeleyi bulamadıklarından mağlubiyetle ayrıldıklarını söyledi.

Trabzon maçının ilk yarısındaki mükemmel oyunlarını golle süslediklerini ancak son dakikalarda Jamaikalı golcü oyuncuları Shelton'un kaçırdığı golün ikinci devrede kendilerini sıkıntıya soktuğunu anlatan Ziya Alak, "Lig uzun bir maraton. İnişler çıkışlar mutlaka olacaktır. Önemli olan kendi sahamızda puan kaybetmemek. Bu nedenle Cumartesi günü oynayacağımız Ordu maçına kilitlendik. Orduspor lige yeni çıkan bir takım ve iyi transferler yaptı. Bu maçtan 3 puan çıkarmak için mücadele edeceğiz. Neticede

rakip kim olursa olsun bizim sahamızda puan kaybetmemiz lazım" dedi.

Alak, ayrıca Ordu maçının hazırlıklarını bugün akşam saat 17.00'de başlayacaklarını, yarından itibaren ise maç saati olan 15.00'ten itibaren çalışmalarını sürdüreceklerini sözlerini ekledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.