Karabükspor, İkili Turnuvaya Katılacak

Karabükspor, İkili Turnuvaya Katılacak
Kardemir Karabükspor, 10 Ağustos tarihinde ikili turnuvaya katılacak.

Kardemir Karabükspor, 10 Ağustos tarihinde ikili turnuvaya katılacak.

Kardemir Karabükspor Genel Sekreter ve Basın Sözcüsü Ziya Alak, takımın 4 Ağustos tarihinde Ankara'da düzenlenecek olan ikili turnuvaya katılacağını söyledi. Turnuvanın 15 Ağustos tarihinde biteceğini Alak, takımın üçüncü kamp dönemine katılacağını söyledi. Alak, "Takım ikinci etap kampını Slovenya'da yaptı. Kamptan 28 Temmuz itibariyle ayrıldık. Futbolcularımıza hocamız tarafından 4 Ağustos Perşembe gününe kadar izin verildi. Futbolcularımız kendi aileleri ile beraberler. 4 Ağustos Perşembe günü buraya

gelecekler. Kulüp binamızda toplanacaklar ve burada bir hafta çalışma yapacağız. Daha sonra 10 Ağustos tarihinde Ankara'da Ankaragücü'nün organizasyonunda Karabükpor, Ankaragücü, Gençlerbirliği, Orduspor, Mersin İdman Yurdu ve Sivasspor'un katılacağı bir turnuva yapılacak. Bu organizasyonda takımlar iki guruba bölünecek. 14 Ağustos'ta gurupların birincileri final karşılaşması yapacak. 15 Ağustos tarihinde zannediyorum hocamız birkaç gün yine oyuncularımız a izin verecek. Ondan sonra üçüncü etap kamp

çalışmalarımız başlayacak. Kampımız büyük ihtimal Bolu, Gerede, Kızılcahamam da olabilir yer konusu henüz tam netleştirmedik" dedi.

Emenike'nin Spartak Moskova'ya transferini de değerlendiren Alak, "Emenike konusunda kamuoyunda çok değişik düşünceler ve fikirler ortaya atıldı ve söylendi. Biz her zaman bizim söylediklerimizin doğru olduğunu, her zaman doğruyu söylediğimizi ifade ettik. Tekrar söylüyoruz. Emenike sezon sonrası Fenerbahçe'ye gönderilmiştir, bundan 9 milyon Euro para elde etmiştir. Ama 9 milyon Euro kasamızda değildir ama kasamızda 18'e bölünmüş 500 bin Euro'luk senetler var. İlki 29'unda ödenmişti, banka hesaplarımıza

geçmişti. Normalde senetlerin ödenme tarihi 30'udur. Her ay 30'unda ödenecek şekilde düzenlenmiştir. Biz gönderdikten sonra Fenerbahçeli olmuştur. Fenerbahçe onu her türlü kullanmada kendisi söz sahibidir. Satar, bekletir istediği ne ise onu yapar. Onlar dışarı uygun görmüştür satmıştır. Bizimle hiçbir ilgisi yoktur. Futbolcu tamamıyla onundur. Fenerbahçe istediği şekilde kullanır" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.