Kahveci:'Beklemediğimiz Bir Mağlubiyet Aldık'

Kahveci:Beklemediğimiz Bir Mağlubiyet Aldık
Kahramanmaraşspor basın sözcüsü İsmail Kahveci, yaptığı açıklamada mücadele ve kazanma hırsını sahaya yansıtan oyuncularını tebrik ettiğini söyledi.

Sahada yapamadıkları tek şeyin topu kaleye sokmak olduğunu belirten Kahveci, ''Maçta 6-7 net pozisyonumuz var. Rakibimize pozisyon vermedik. İskenderunspor bir defa kalemize geldi ve golü attı. Oynamış olduğumuz tüm maçlarda Rakip kalede gol ararken topu kendi ağlarımızda görüyoruz” dedi.

   Galibiyet elde edemedikleri için üzgün olduklarını dile getiren Kahveci, ''Beklemediğimiz bir mağlubiyet oldu.Bu maçı geride bıraktık,  Artık haftaya oynayacağımız ilkyarının son maçı olan Anadolu Üsküdar maçını düşünüyoruz. Futbolcularımıza iki gün izin vermiştik. Pazar günü kendi tesislerimizde toplanacak olan futbolcularımız Anadolu Üsküdar maçının hazırlıklarına bugünden itibaren başlayacaklar.

   Perşembe günü oynanan maçta tribünleri dolduran seyircilere de teşekkür eden Kahveci, maçı kazanmış olmaları halinde bu galibiyeti tribünlere hediye etmek istediklerini ifade ederek: “maalesef galibiyet alamadık. Taraftarların takımın  yanında olmaları bizi mutlu etti.” Dedi.  Haber merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.