Kahveci: '3 Puanı Kaçırdık'

Kahveci: 3 Puanı Kaçırdık
Kahramanmaraşsspor basın sözcüsü İsmail Kahveci, oynadıkları oyunun hakkının galibiyet olduğunu söyledi.

"Her şey istediğimiz gibiydi. İstediğimiz gibi de golü erken bulduk. Ancak kısa bir süre sonra gol yememiz iyi olmadı. İlkyarının son dakikasında tekrar öne geçtik. Ama ikinci yarıda kalemizde 2. golü gördük.  Bu yediğimiz golden sonra tekrar galibiyet için rakip kalede baskı kurduk ama maalesef gol bulamadık. Galibiyeti hak ettik ama şanssız günümüzdeydik. Kaçırdığımız gol pozisyonları bunun en iyi göstergesi. Her şeye rağmen oyuncularımızı hırslarından dolayı kutluyorum." dedi.

Kahveci; "Evet, kazansaydık her şey çok daha güzel ve rahat olacaktı. Bu üzerimizde stres yaratabilir. Bugünkü mücadelemiz, hedef için ne kadar istekli olduğumuzu kanıtladı. Biz işimizi yapıp, sonuçların istediğimiz gibi olmasını bekleyeceğiz" ifadesini kullandı. Hafta içinde (Bugün)İstanbul’da Beykoz ile zorlu bir maça çıkacaklarını söyleyen Kahveci, Oyuncularımız Altınordu maçındaki gibi mücadele ederlerse İstanbul’dan 3 puanla döneceğimize inanıyorum” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.