Kahramanmaraşspor’da İzin Bitti
Yayınlanma:
Güncelleme:
Kırmızı-beyazlı futbolcular OYAK Renaultspor mağlubiyeti sonrası 3 gün izinli olarak memleketlerine gitmişlerdi.
Spor Toto 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden şehrimizin tek profesyonel takımı Kahramanmaraşspor 24 Şubat 2011 Perşembe günü 12 Şubat Stadyumunda Bursa ekibi OYAK Renaultspor’a 1-0 mağlup olmuştu. Galip gelebileceği bir maçtan mağlup ayrılan Kahramanmaraşspor'da takıma Pazartesi gününe kadar izin verildi.
Kahramanmaraşspor 6 Mart 2011 Pazar günü deplasmanda oynayacağı ligin lider takımı Afyonkarahisarspor maçı için hazırlıklara bugün başlayacak. Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.