Kadınlar Basketbol 1. Ligi
Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Ligi takımlarından Tarsus Belediyespor, son yabancı transferini de WNBA'lı oyuncu Tangela Smith'le anlaşarak gerçekleştirdi.
Tarsus Belediyespor Kulübü Asbaşkanı Hikmet Avşar, Smith'in olgun kişiliğiyle takımın karakterini yükselteceğine ve basketbol anlamında katkı sağlayacağına inandığını söyledi.
Yeni bir teknik kadroyla lig hazırlıklarını sürdürdüklerini ifade eden Avşar, "Yeni transferimiz Tangela Smith' in pota altında Jessica Adair ile beraber iyi bir ikili oluşturacağına inanıyoruz.
Tecrübesiyle de takıma büyük katkı sağlayacağına inandığım sporcumuzla 1 yıllık mukavele imzaladık. Yeni sezonda yeni ve enerjik bir kadroyla iyi bir sezon geçireceğimize inanıyorum" dedi.
Türkiye'de 3 sezon farklı takımlarda forma giyen ve WNBA'de 2 şampiyonluk yüzüğü olan Amerikalı sporcu Indiana Fever forması giydi.
1.94 boyunda ve power forvet pozisyonunda oynayan oyuncu, WNBA liginde play-off'lara kalan ve şampiyonluğun en büyük adaylarından biri olan takımında 7 sayı, 5.3 ribaund ve 1.7 asist ortalamasıyla oynayan ve 29 dakika ortalama süre alan Smith, ligde son oynadığı takım olan eski adıyla Panküp Kayseri Şeker Sporda ortalama 15.24 sayı, 6.5 ribaund ve1.4 asistle oynadı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.