Kadınlar Basketbol 1. Ligi
Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Lig takımlarından Ceyhan Belediyesi'nin Antrenörü Atilla Keskin, hafta sonu Mersin Büyükşehir Belediyespor karşısında beklenmedik bir mağlubiyet aldıklarını söyledi
Keskin, yaptığı açıklamada, lige verilen aranın kendilerine yaramadığını ifade ederek, "Takım halinde kötü bir oyun sergiledik. Takımın yükselen grafiği verilen ara ile beraber düştü. Tabi bunlar bizim için bahane değil. Sezonun ve 11 haftanın en kötü basketbolunu oynadık. Yine de hedefimizden şaşmayarak ilk yarıyı 7 galibiyet ile dördüncü sırada tamamladık. Türkiye Kupası'na katılmayı garantiledik. İkinci devre hedefimiz takımı Avrupa Kupalarına taşıyacak galibiyetleri elde etmektir" diye konuştu.
Öte yandan, Ceyhan Belediyesi, 4 Ocak Çarşamba günü saat 16.00' da kendi evinde Galatasaray Medical Park'ı ağırlayacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.