Kadınlar Basketbol 1. Ligi

Kadınlar Basketbol 1. Ligi
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi takımlarından Tarsus Belediyespor, Amerikalı oyuncu Andrea Riley'le yollarını ayırdı.

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi takımlarından Tarsus Belediyespor, Amerikalı oyuncu Andrea Riley'le yollarını ayırdı.

Tarsus Belediyespor Asbaşkanı Hikmet Avşar, Amerikalı guard oyuncusu Andrea Riley ile yollarını karşılıklı anlaşarak ayırdıklarını söyledi.

Tarsus'a ve Tarsus sporuna hizmetlerinden dolayı teşekkür eden Asbaşkan Hikmet Avşar, Riley'e başarılar dileyerek Tarsus hatırası olarak kahve takımı hediye etti.

Kendisine gösterilen ilgi ve misafirperverliğe teşekkür eden Andrea Riley, artık Tarsus'ta da bir evi olduğunu söyledi.

Bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadığını belirten Andrea Riley, "Artık basketbol hayatımıza farklı yollardan devam edeceğiz. Bu takımda bana da yer verdikleri için teşekkürlerimi sunuyorum. Tarsus'u özleyeceğim" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.