İzmir'de Fenerbahçe Taraftarından Protesto Yürüyüşü
İzmir'in Alsancak semtinde toplanan bir grup taraftar, Fenerbahçe'yi bu sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'ne katılmaktan men etmesi sebebiyle Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) aleyhine slogan atarak protesto etti.
Konak İskelesi önünde Sarı-lacivert bayraklarla toplanan grup, Saat Kulesi önüne kadar Futbol Federasyonunu protesto eden sloganlar atarak yürüdü. Burada taraftarlar adına açıklama yapan Adnan Demirci isimli taraftar, alınan kararla Fenerbahçe'ye ve milyonlarca Fenerbahçe taraftarına haksızlık yapıldığını savundu. Federasyonun yanlış yaptığını belirten taraftarlar daha sonra Cumhuriyet Meydanı'na yürüdüler. Taraftarlar burada da İstiklal Marşı okuyup Federasyon aleyhinde slogan attı. Fenerbahçeli
Taraftarlar, sloganlar eşliğindeki yürüyüşlerini Alsancak semtindeki Fenerium mağazası önünde sonlandırdı.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.