İzmir Fenerbahçeliler Derneği'nden Kulüplerine Destek Kampanyası

İzmir Fenerbahçeliler Derneğinden Kulüplerine Destek Kampanyası
İzmir Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe'nin içinde bulunduğu sıkıntılı sürecin ardından düzenledikleri kampanya ile kulüplerine destek olmayı planlıyor.

İzmir Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe'nin içinde bulunduğu sıkıntılı sürecin ardından düzenledikleri kampanya ile kulüplerine destek olmayı planlıyor.

İzmir Fenerbahçeliler Derneğinden yapılan yazılı açıklamada, "İzmir Fenerbahçeliler Derneği olarak; kulübümüz, yöneticilerimiz, idarecilerimiz, personelimiz ve futbolcularımızın 2 aya yakın süredir haksız yere gördüğü muamelenin son 3 gündür, yürütülen bu yanlı yargılama sürecinin tamamen Fenerbahçe aleyhine olduğu ortaya çıkmıştır. Şampiyonlar ligine katılım hakkı elinden alınan takımımızın aldığı 'Bank Asya 1. Ligde oynama isteği' kararın arkasında olduğumuzu belirtmek Ege Fenerbahçe Dernekleri Birliği

olarak 'futbolcularımızın bu duruşu gururumuzdur, oluşan maddi zarara destek olmak onurumuzdur' diyerek İzmir'den bir meşale yaktık. Dernek yönetimi ve üyelerimiz bir araya gelerek Dünyadaki 25 milyon Fenerbahçe taraftarına sesleniyoruz. Her Fenerbahçe taraftarı 1 Euro verdiği takdirde 25 milyon Euro toplanacağını ve Şampiyonlar Ligi'nden gelecek olan geliri biz taraftarlar olarak karşılayacağımızı düşünüyoruz" denildi.

Kulübün başlattığı "Taraftar Kart kampanyasına" da destek vereceğini belirten İzmir Fenerbahçeliler Derneği yapılan yazılı açıklamada, "Ayrıca kulübümüzün başlatmış olduğu taraftar kampanyasına da tüm taraftarlarımızla birlikte destek veriyoruz. Bu büyük organizasyonda yer alacak tüm taraftarlarımıza şimdiden teşekkür ediyoruz" diyerek kulübe desteğin süreceğini belirttiler.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.