İstanbul Valiliği'nden 'Derbi' Açıklaması
İstanbul Valiliği, Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi öncesi dün yapılan İl Spor Güvenlik Kurulu Toplantısı'nda kulüplerin stada getirecekleri seyirci konusunda herhangi yasaklayıcı bir karar alınmadığını açıkladı.
İstanbul Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, "26 Ekim 2011 Çarşamba günü Valilik'te yapılan İl Spor Güvenlik Kurulu Toplantısı'nda alınan kararlar aynı gün saat 17.00 itibarıyla Anadolu Ajansı ve diğer tüm ulusal ajanslara, haber merkezleri ve spor merkezlerine duyurulmuştur. Söz konusu toplantıda, Spor Toto Süper Ligi futbol müsabakasında bugün yapılacak olan Beşiktaş-Fenerbahçe spor karşılaşmasında alınacak güvenlik önlemleri ile ilgili toplantıda kulüplerin stada getirecekleri seyirci
konusunda herhangi yasaklayıcı bir karar alınmamıştır. Buna rağmen bazı basın yayın organlarında söz konusu karşılaşmaya Fenerbahçe seyircisinin alınmayacağı şeklinde kamu oyunu yanıltıcı asılsız haberler üzerine bu açıklamaya ihtiyaç duyulmuştur" denildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.