İstanbul Büyükşehir Belediyespor, Webo İle Sözleşme İmzaladı

İstanbul Büyükşehir Belediyespor, Webo İle Sözleşme İmzaladı
İstanbul Büyükşehir Belediyespor, İspanya'nın Real Mallorca takımından transfer ettiği Webo ile sözleşme imzaladı.

İstanbul Büyükşehir Belediyespor, İspanya'nın Real Mallorca takımından transfer ettiği Webo ile sözleşme imzaladı.

Kulübün Langa'daki tesislerinde gerçekleşen imza töreninde Kulüp Başkanı Çağatay Kalkancı'da yer aldı. 1 yılı opsiyonlu 4 yıllık anlaşma yapılan Kamerunlu Milli futbolcu Webo'ya, ne kadar ücret ödeneceği bildirilmedi. Tören sırasında oldukça neşeli olduğu gözlenen Kamerunlu futbolcu Webo, kariyeri için büyük bir gün olduğunu söyleyerek, "Bugün kariyerim için büyük bir gün. Bana güvenen bir takımla sözleşme imzalıyorum. Elimden geleni yapıp takıma faydalı olmak istiyorum. Oynayacağım gün için

sabırsızlanıyorum" dedi.

Başkan Çağatay Kalkancı ise, Webo'nun kendini kanıtlamış bir futbolcu olduğunu söyleyerek, "Webo kendini kanıtlamış bir futbolcu, bize ve Türk futboluna katkısı olacağı inancındayız. İyi bir profesyonel gençlere örnek de olacak" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.