İşitme Engelliler Galibiyet Serisini Devam Ettirmek İstiyor
Adıyaman Belediyesi İşitme Engeliler Basketbol takımı Diyarbakır İşitme Engelliler Basketbol takımını karşısında galibiyet hedefliyor.
Adıyaman'ı İşitme Engeliler Basketbol 1. Liginde temsil eden Adıyaman Belediyesi Basketbol takımında hedef 3 maçta 3. galibiyetini almak. Kendi evinde Malatya İşitme Engelliler Basketbol takımını, deplasmanda ise Batman İşitme Engelliler Basketbol takımını yenerek üst üste 2 galibiyet alan Adıyaman Belediyesi Basketbol takımı Diyarbakır İşitme Engelliler Basketbol karşısında da galip geleceğine inanıyor.
Takım Antrenörü Aykut Dündar, genç ve yetenekli bir kadroya sahip olduklarını belirterek, "Hedefimiz Türkiye Şampiyonası Final Gruplarına katılmak. Bu hedef doğrultusunda tüm maçlarımıza galibiyet için çıkıyoruz. İki maçımızı da kazandık. Bu maçı da kazanarak 3'te 3 yapmak istiyoruz" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.