Hsyk Müfettişleri Avukat Faik Işık'ı Dinledi
Şike soruşturması kapsamında HSYK müfettişlerine ifade veren Aziz Yıldırım'ın Avukatı Faik Işık, şikayetlerini 3 saat boyunca HSYK müfettişine aktardığını söyledi.
HSYK tarafından soruşturma savcısı Mehmet Berk hakkında sunulan suç duyurusu dilekçeleri üzerine Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesine gönderilen 2 müfettiş çalışmalarını sürdürüyor. Soruşturma dosyasını inceleyen müfettişler, bugün Savcı Berk hakkında suç duyurusunda bulunan Yıldırım'ın avukatı Faik Işık'ı dinledi. Işık müfettişlere verdiği 3 saatlik ifadenin ardından adliyeden ayrılırken avukatların incelemesi için müsaade edilen soruşturma dosyasının TFF'ye gönderilen 26 klasörü incelme gereği duymadığını
ifade etti.
Basın mensuplarına açıklama yapan Işık, "Aziz Yıldırım'ın poliste ifade vermeden tutuklanacağına ilişkin bize ulaşan bilgileri, biz ayın 7'si itibariyle HSYK'ya iletmiştik. Aziz Yıldırım hasta olduğu halde, sayın savcının sorularını cevapladı. Ardından hakimin sorularını da cevapladı. Bu arada biz iki gün önce internet üstünden indirilmiş 300 tane soru olduğunu ilk defa görebildik. Bu sorular Aziz Yıldırım'a hiç bir zaman sorulmadı. Bu sürecin içerisinde biz şikayetlerimizi yaptık. HSYK ciddiye aldı,
inceliyor. Sayın başmüfettiş Cevat Gül bey bizi dinledi. Bütün şikayetlerimizi aldı" dedi.
Işık, avukatların incelemesine izin verilen 26 klasör hakkındaki sorular üzerine, "26 klasörün içini de hiç merak etmiyorum. Bu dosyalar bu şekilde oluştuktan sonra okunacak bir şey de yok" diye yanıtladı.
Aziz Yıldırım'ın dün Fenerbahçe taraftarlarının oluşturduğu konvoyu nasıl karşıladığı sorulan Işık, "A Milli Takım Teknik Direktörü Guus Hiddink ne diyor bakın. Brezilya'da kura çekerken dünyanın her tarafında saygın bir takım olan Türk Milli Futbol Takımı'nın bu soruşturma nedeniyle ne hale geldiğini söylüyor. Adam utanarak gidiyor, sıkılarak dönüyor. Yani şu olayda dünyanın diğer takımları düşünün. Diğer federasyonların soruşturmaları yapış tarzını düşünün. Bizim Hiddink'in Brezilya'da duyduğu
mahcubiyeti ve utancı düşünün. Hiddink böyle düşünüyorsa Fenerbahçe taraftarı da herhalde bu acıyı hisseder" diye konuştu.
Aziz Yıldırım'ım halen revirde olduğunu belirten Işık, HSYK müfettişlerinin Aziz Yıldırım'ın ifadesini alıp almayacağının sorulması üzerine, "Sayın Yıldırım'ı dinleme gereği hissederler mi bilmiyorum. Çünkü burada başka şüphelilerle ilgili de bizim açıklamalarımız oldu. Dün akşam 01.40 'a kadar cezaevindeydik. Cezaevinde İbrahim Akın'ı da dinledik. Kendisinin nasıl aldatıldığını anlattı. Tamer Yelkovan'ı dinledik, kendisine nasıl hakaret edildiğini bize anlattı" diye konuştu
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.