Hedef Puansız Dönmemek
Geçen hafta Kilis Belediyespor karşısında aldığı üç puanla Türkiye Bölgesel Amatör ligde liderle arasındaki puan farkını üçe indiren temsilcimiz Kahramanmaraş Belediyespor, bu hafta deplasmanda mücadele edeceği Kayseri Şekerspor maçı hazırlıklarına devam ediyor.
Dün 1.30’da Hanefi Mahçiçek Stadı tesislerinde antrenörler Ahmet Bayrakçı ve Kadir Ardıç nezaretinde gerçekleştirilen antrenmandan önce futbolcularla kısa süreli bir toplantı yapan Bayrakçı, öncelikle oyuncuları Cumartesi günü kötü hava şartlarında oynanan Kilis Belediyespor maçındaki mücadelelerinden ve alınan üç puandan dolayı tebrik etti. Bundan sonraki tüm maçlarda da aynı mücadeleyi göstermelerini isteyen Bayrakçı, sezon başından itibaren olduğu gibi futbolcularından disiplinli davranmalarını istedi. Bayrakçı, ayrıca bu hafta ligde en büyük rakiplerinden biri olan Kayseri Şekerspor deplasmanından kesinlikle mağlup dönmemeleri gerektiğini vurguladı. Antrenmanda Kayseri Şekerspor ile oynanacak maçın parolası her ne olursa olsun puan almak olarak belirlendi. Ayrıca başta kaptan Serkan Erbay olmak üzere futbolcuların neşeli oluşu gözlerden kaçmadı. Bugün Gazetesi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.