H.Şerbetçi 15 bin TL. prim ödedi
Kendi işyerinde, yanında takımın yöneticisi Bekir Gölcü ve genel menejer Seyfullah Üçgül olduğu halde prim tutarı olan meblağı veren Haluk Şerbetçi, Ankara Demirspor maçından galibiyetle geldikleri takdirde vermeyi kararlaştırdığı prim için mutlu olduğunu, sözünü yerine getirdiğini, Kahramanmaraşsporu çok sevdiğini, herkesin de sevmesi gerektiğini, şyehir milliyetçiliğinin bunu gerektirdiğini belirterek, “Kırmızı-beyazlı takımın sıkıntılarını biliyorum. Herkesinde bilmesini isterim. Bir moral ve motivasyon olur, doping etkisi yaratır düşüncesiyle bu sözü vermiştim. Ben birkapı açtım, bu takıma bu şehirden ekmek yiyen herkesin destek vermesini, elini taşın altına koymasını istiyorum” dedi.
Şerbetçi, takımın Ankara deplasmanında yürekleriyle oynadığını, haklı bir galibiyet elde ettiğini, zorlu bir virajı aştıklarını kaydetti ve şunları söyledi; “Kahramanmaraşsporu hak ettiği yere getirmek için hepimize büyük görevler düşüyor. Varlıklı arkadaşlarımız, fabrika sahipleri ayda belli bir meblağ verseler, dünyanın parası eder ki, takımın sıkıntısı olmaz. Ben, verdiğim sözü tuttum, krize rağmen 15 bin TL’yi seve seve veriyorum. Her zaman da veririm, destek olurum. Bunu derken politika yapmıyorum. Benim politika ile işim yok. Bir Kahramanmaraşsporlu olarak, elini taşın altına koyan herkesi bu örnek kampanyaya davet ediyorum.”

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.