Guti Veda Etti

Guti Veda Etti
Beşiktaş ile yollarını ayıran İspanyol futbolcu Guti Hernandez, bugün Ümraniye Nevzat Demir Tesislerine gelerek takım arkadaşlarıyla vedalaştı.

Beşiktaş ile yollarını ayıran İspanyol futbolcu Guti Hernandez, bugün Ümraniye Nevzat Demir Tesislerine gelerek takım arkadaşlarıyla vedalaştı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki vedalaşmada Futbol Komitesi Üyesi Cengiz Zülfikaroğlu, İspanyol oyuncuya bir plaket ve işlemeli bir ibrik hediye etti. Takım arkadaşlarıyla ve tesis personeliyle vedalaşan Guti, yaptığı açıklamada, "Taraftarlarımıza ve Beşiktaş Camiasına her şey için teşekkür ediyorum. Onları çok seviyorum ve hiç unutmayacağım" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.