GÜNKUT YENİDEN BAŞKAN

GÜNKUT YENİDEN BAŞKAN
KMS’de değişen bir şey olmadı. Yine aynı tas aynı hamam. Aday çıkarsa ben aday olmayacağım diyen Muhammet Günkut aday çıkmaması üzerine yeniden adays oldu.

TFF 2. Lig 4. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da, kulüp başkanlığına Muhammet Günkut yeniden seçildi. Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen olağanüstü kongrede, mali ve faaliyet raporunun okunmasının ardından seçimlere geçildi. Tek liste halinde gerekleştirilen seçimde, Muhammet Günkut yeniden başkanlığa getirildi.

Kahramanmaraşspor yönetimi de yer alan isimler neredeyse tümüyle yenilendi.

Yavuz Kemal Yüzbaşıoğlu, Ali Kapukaya, Fikret Fındık, Ali Hurşitoğlu, Hakan Tekerek, Mehmet Bilgiç, Murat Çakıroğlu, Fatih Köşker, Ökkeş Şerefoğlu, Nedat Türk, Fatma Arat, Faruk Aktemur, Eshabil Karaca ve Mehmet Kişifli'den oluştu.

Başkan Günkut, yaptığı konuşmada, hedeflerinin Kahramanmaraşspor'u hak ettiği yere getirmek olduğunu ifade etti. Yeni yönetimde yeni isimlerinin bulunduğunu kaydeden Günkut, Kahramanmaraş halkından takımına sahip çıkmasını istedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
3 Yorum