Güngör Dereceyle Döndü
Kahramanmaraş Sümer Spor Merkezi kick boksçularından Veysel Güngör, 67 kiloda K1 Türkiye üçüncüsü oldu.
Antalya’da gerçekleştirilen Türkiye Kick Boks şampiyonası tamamlandı. Uzak doğu sporlarında bu güne kadar Kahramanmaraş’a birçok derece kazandırmayı başaran Sümer Spor Merkezi, Türkiye Kick Boks Şampiyonası’ndan da madalya ile döndü. 62 ilden bin 506 sporcunun 4 farklı kategoride mücadele ettiği şampiyonada 67 kiloda Kayserili sporcu Bayram Uğur birinci, Trabzonlu sporcu Tolga Atasoy ikinci ve Kahramanmaraşlı sporcu Veysel Güngör üçüncü oldu.

Sümer Spor Merkezi Kick Boks Antrenörü Ahmet Sümer, şampiyonadan madalya ile dönmelerinin kendileri açısından sevindirici olduğunu belirterek, “Bizim spordaki öncelikli amacımız gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzak tutmak ve sporun tüm güzelliklerini öğrencilerimize öğretmek. Verdiğimiz emeklerin sonunda geleceğimiz dediğimiz bu gençlerin dereceye girerek ödül almaları da bizleri haliyle mutlu ediyor ve emeğimizin boşa gitmediğini hissettiriyorlar. Gönül isterdi ki, daha iyi derece elde edelim ama kısmette üçüncü olmak varmış. İnşallah önümüzdeki günlerde düzenlenecek şampiyonalarda daha iyi dereceler elde ederek ülkemizi Dünya Şampiyonasında temsil etmek istiyoruz.

Dilek Sabancı Spor Salonu’ndaki şampiyonaya, Kick Boks Federasyonu Başkanı Salim Kayıcı, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Mustafa Akaydın, İl Emniyet Müdürü Ali Yılmaz ve çok sayıda sporsever katıldı.
(İHA)

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.