Gümüşhanespor'da Bayraktar Dönemi Sona Erdi

Gümüşhanesporda Bayraktar Dönemi Sona Erdi
Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Gümüşhanespor'da son haftalarda alınan başarısız sonuçların ardından teknik direktör Sinan Bayraktar istifa ettiğini açıkladı.

Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Gümüşhanespor'da son haftalarda alınan başarısız sonuçların ardından teknik direktör Sinan Bayraktar istifa ettiğini açıkladı.

Geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında takımın başına gelen Bayraktar, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Gümüşhanespor'da iki dönem başarılı günlerimiz oldu" dedi.

Bayraktar, geçen sezon takımla play-off maçlarına katılma başarısını gösterdiklerini fakat bu sezon beklenen başarıyı gösteremediklerini belirterek, görülen lüzum üzerine kulüpteki görevimden ayrılma kararı aldığını söyledi. Bayraktar, şunları söyledi: "Futbolda, bazen kan değişiklikleri gerekir. Bunlar futbolun doğal akışında olan şeylerdir. Görevim süresice desteğini her zaman esirgemeyen Kulüp başkanı Kurban Karagöz ve ekibine teşekkür ediyorum. Gümüşhane futbol kamuoyu başkan Karagöz'ün değerini iyi

anlamalı ve bilmelidir."

Akşam saatlerinde istifasını açıklayan Bayraktar'ın yerine yeni bir teknik direktörle anlaşma yapılana kadar yardımcı antrenörler Aykan Atik ve Alper Acar'ın takımı çalıştıracağı öğrenildi. Öte yandan istifasını açıklayan Bayraktar'a, tesislerden ayrılmadan önce kulüp müdürü Yücel Nas tarafından için çiçek verildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.