Giresunspor Kayyum'a Kaldı

Giresunspor Kayyuma Kaldı
Şike operasyonu kapsamında kulüp başkanı Ömer Ülkü'nün tutuklu yargılanması sonucu olağanüstü kongre kararı alınan Giresunspor'da kaos sürüyor.

Şike operasyonu kapsamında kulüp başkanı Ömer Ülkü'nün tutuklu yargılanması sonucu olağanüstü kongre kararı alınan Giresunspor'da kaos sürüyor.

Olağanüstü kongrenin ilkinde çoğunluk sağlanamaması sonucu 13 Ağustos günü yapılan ikinci genel kurul da yönetim kuruluna talipli olmaması üzerine, kulüp İbrahim Özkul başkanlığındaki divana kalırken, Giresunspor'a kulüp başkanı arayışları sonuç vermedi. İbrahim Özkul başkanlığındaki divan heyetinin 10 gündür sürdürdüğü yönetim kurulu oluşturma girişimlerinden kulübün 10 milyon lirayı aşkın borcu nedeniyle herhangi bir sonuç alınamadı. Yönetim kurulu için sürdürülen girişimlerin sonuçsuz kalması üzerine,

divan heyeti dernekler müdürlüğüne başvurarak görevlerini sonlandırdı. Divan heyetinin de görevlerinin sonlandırılması üzerine konu mahkemeye intikal etti.

Mahkeme tarafından Giresunspor Yönetim Kurulu için kayyum heyeti atanırken, kayyum başkanlığını ise Giresun İl Sağlık Müdürü Dr. Cengiz Cindemir yapacağı belirtildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.