Giresunspor Kayyum Başkanından Birlikbe Beraberlik Çağrısı
Giresunspor Kayyum Başkanı İl Sağlık Müdürü Dr. Cengiz Cindemir, takımın kendi sahasında Boluspor maçında ortaya koyduğu futboldan memnun olduğunu belirtti.
Maçın uzatma bölümünde yedikleri golle sahadan 1-1'lik skorla ayrıldıklarını ifade eden Cindemir, "Takımımız, Boluspor karşısında 90+1'de yediği golle maçı 1-1 berabere tamamladı. Ancak taraftar ve takımımız, Boluspor maçında gösterdikleri özveri Giresun camiasını çok mutlu etti. İlk maçlar her zaman zordur. Her türlü sonuç olabilir. Camiamız, takımın durumunu, moralini ve nasıl bir futbol ortaya koyacağını çok merak ediyordu. Boluspor maçında taraftarımız ve futbolcularımız özverili ve sağduyulu
davranışlarıyla Giresunspor'un ne kadar büyük bir kulüp olduğunu gösterdi. Futbolcularımız ve taraftarlarımızın son dakikada yenen golle alınan bu beraberliğe üzülmemesini istiyorum. Çok iyi mücadele ettik. Giresunspor'un küme düşme tehlikesinin olmadığını bu cesur ve yürekten futbolcu ve taraftarımızla Bank Asya 1. Lig'de kalıcı olacağımıza eminim. Bu hafta deplasmanda oynanacak Akhisar Belediye maçında, Giresunspor'un hedefi galibiyettir. Giresun kamuoyundan beklentim Giresunspor 'a var olan
desteğin daha da artarak devam etmesidir" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.