Gençlik Ve Spor Bakanı Kılıç'tan Beşiktaş'a Tebrik Mesajı
Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, UEFA Avrupa Ligi'ndeki karşılaşmada Dinamo Kiev'i 1-0'lık skorla mağlup eden Beşiktaş'ı, twitter hesabı üzerinden yayınladığı "Beşiktaş Kiev'e "Egemen" oldu" mesajıyla tebrik etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, UEFA Avrupa Ligi ''E'' gurubunda mücadele eden Beşiktaş'ı, dün akşam Dinamo Kiev karşısındaki mücadelesinden dolayı twitterdaki hesabından yayınladığı mesajla tebrik etti.
Beşiktaş'ın dün gece FİYAPI İnönü Stadı'nda oynanan UEFA Avrupa Ligi ''E'' gurubundaki maçında, Dinamo Kiev'e karşı aldığı 1-0'lık galibiyet üzerine Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, twitter hesabı üzerinden tebrik mesajı yolladı. Bakan Kılıç, twitterdan yayınladığı tebrik mesajında ''Beşiktaş Kiev'e ''Egemen'' oldu'' dedi. Bakan Kılıç, maçtan bir gün önce düzenlediği basın toplantısında Beşiktaş'ın Kiev'i 1-0 yeneceği tahmininde bulunmuştu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.