Gençlerbirliği'ne Mutlu Çocuklar Derneği'nden Baklava İkramı

Gençlerbirliğine Mutlu Çocuklar Derneğinden Baklava İkramı
Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında Sivasspor'a konuk olacak Gençlerbirliği, maçın hazırlıklarını bugün yapılan antrenmanla sürdürdü. Antrenmanı takip eden "Mutlu Çocuklar Derneği" öğrencileri futbolculara baklava ikram etti.

Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında Sivasspor'a konuk olacak Gençlerbirliği, maçın hazırlıklarını bugün yapılan antrenmanla sürdürdü. Antrenmanı takip eden "Mutlu Çocuklar Derneği" öğrencileri futbolculara baklava ikram etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde Teknik Direktör Fuat Çapa yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra orta ve şut çalışması yaptı. Antrenmanın son bölümünde ise üç takım dönüşümlü çift kale taktik maçı yaptı. Gençlerbirliği'nde bugün yapılan antrenmana milli takım kadrolarında yer alan Azofeifa ve Ermin Zec katılmazken, Curri ve Mehmet Sedef takımdan ayrı koşu yaptı.

MUTLU ÇOCUKLAR DERNEĞİ'NDE BAKLAVA İKRAMI

Gençlerbirliği antrenmanını Mutlu Çocuklar Derneği'nden minik ziyaretçileri de izledi. Kırmızı-siyahlılara Sivasspor maçında başarı dileyen minikler eğitmen ve yöneticileriyle tesislere gelerek, idman sonrasında futbolculara baklava ikram etti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.