Gençlerbirliği, Galatasaray Maçı Hazırlıklarına Başladı
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig'de, evinde Galatasaray'la karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.
Spor Toto Süper Lig'de, evinde Galatasaray'la karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Fuat Çapa'nın yurt dışında olması sebebiyle Bülent Kayıtken, Eric Hellemons ve kaleci antrenörü Levent Zorluer gözetiminde yapılan antrenman ısınma koşusuyla başladı. Bu sezon evinde yenilgisi bulunmayan Başkent temsilcisinde, futbolcular siyahlı futbolcular topla pas ısınma ile antrenmanını sürdürdü. Koordinasyon ve dayanıklılık çalışmasıyla devam eden antrenmanda oyuncular çift kale maç yaptı.
Gençlerbirliği, hazırlıklarını yarın yapacağı tek çalışma ile sürdürecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.