Gençlerbirliği Futbolcularına Taraftardan Baklava İkramı

Gençlerbirliği Futbolcularına Taraftardan Baklava İkramı
Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında evinde Galatasaray'ı konuk edecek Gençlerbirliği, zorlu maçın hazırlıklarını bugün yapılan antrenmanla sürdürdü.

Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında evinde Galatasaray'ı konuk edecek Gençlerbirliği, zorlu maçın hazırlıklarını bugün yapılan antrenmanla sürdürdü.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde Galatasaray maçına hazırlanan Kırmızı-siyahlı oyunculara taraftarlar baklava ikram etti. Sakatlıkları bulunan Özgür ile Harbuzi idmanda yer almadı. Bugün yapılan antrenmana ısınma koşusuyla başlayan oyuncular, koordinasyon çalışmasıyla devam etti. Ardından dar alanda pas çalışmasıyla devam eden Gençlerbirliği, antrenmanı şut çalışmasıyla tamamladı.

Gençlerbirliği, hazırlıklarına yarın 14.30'da yapacağı tek antrenmanla devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.