Gençlerbirliği Futbolcuları, Kulüp Başkanı Cavcav İle Bayramlaştı

Gençlerbirliği Futbolcuları, Kulüp Başkanı Cavcav İle Bayramlaştı
Gençlerbirliği, Kurban Bayramı'nın ilk gününde konuk edeceği Beşiktaş maçı öncesi bayramlaştı.

Gençlerbirliği, Kurban Bayramı'nın ilk gününde konuk edeceği Beşiktaş maçı öncesi bayramlaştı.

Spor Toto Süper Lig'de bu akşam evinde Beşiktaş konuk edecek Gençlerbirliği futbolcuları ve teknik heyet, mücadele öncesi Kulüp Başkanı İlhan Cavcav ile bayramlaştı. Cavcav, futbolculara başarı dileyerek, sahadan iyi bir sonuç elde etme temennisinde bulundu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.