Gençlerbirliği Futbolcuları, Kulüp Başkanı Cavcav İle Bayramlaştı
Yayınlanma:
Gençlerbirliği, Kurban Bayramı'nın ilk gününde konuk edeceği Beşiktaş maçı öncesi bayramlaştı.
Gençlerbirliği, Kurban Bayramı'nın ilk gününde konuk edeceği Beşiktaş maçı öncesi bayramlaştı.
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam evinde Beşiktaş konuk edecek Gençlerbirliği futbolcuları ve teknik heyet, mücadele öncesi Kulüp Başkanı İlhan Cavcav ile bayramlaştı. Cavcav, futbolculara başarı dileyerek, sahadan iyi bir sonuç elde etme temennisinde bulundu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.