Gençlerbirliği, Bursaspor Maçı Hazırlıklarını Tamamladı

Gençlerbirliği, Bursaspor Maçı Hazırlıklarını Tamamladı
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Bursapor'u konuk edecek olan Gençlerbirliği, zorlu maçın hazırlıklarını tamamladı.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Bursapor'u konuk edecek olan Gençlerbirliği, zorlu maçın hazırlıklarını tamamladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde Bursaspor maçına hazırlanan Gençlerbirliği, karşılaşma öncesi son çalışmasını yaparak kampa girdi. Ligin 22. haftasında yarın Bursaspor ile puan mücadelesi verecek olan Gençlerbirliği, antrenmana ısınma koşusundan sonra topla ısınmayla devam etti. 5'e 2 oyunun bitimiyle taktik çalışması yaparak hazırlıklarını tamamlayan kırmızı-siyahlılarda, sakatlığı nedeniyle forma giyemeyecek olan Ante Kulusic takımdan ayrı koşu yaparken, Aykut

ve Azofeifa takım çalışmasında yer aldılar.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.