Gençlerbirliği Başkent Derbisine Hazırlanıyor
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasından başkent derbisi mücadelesinde MKE Ankaragücü'nü konuk edecek Gençlerbirliği hazırlıklarına başladı.
Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasından başkent derbisi mücadelesinde MKE Ankaragücü'nü konuk edecek Gençlerbirliği hazırlıklarına başladı.
Günü yenileme çalışmasıyla tamamlayan Gençlerbirliği'nde, Eskişehirspor maçında oynayan oyuncular yenileme koşusuyla, diğer oyuncular ise dar alanda pas çalışmasıyla tamamladı. 25 Eylül Pazar günü oynanacak Ankaragücü maçında Azofeifa kırmızı kart cezalısı olduğu için görev alamayacak.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.