Gençlerbirliği Başkent Derbisine Hazırlanıyor

Gençlerbirliği Başkent Derbisine Hazırlanıyor
Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasından başkent derbisi mücadelesinde MKE Ankaragücü'nü konuk edecek Gençlerbirliği hazırlıklarına başladı.

Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasından başkent derbisi mücadelesinde MKE Ankaragücü'nü konuk edecek Gençlerbirliği hazırlıklarına başladı.

Günü yenileme çalışmasıyla tamamlayan Gençlerbirliği'nde, Eskişehirspor maçında oynayan oyuncular yenileme koşusuyla, diğer oyuncular ise dar alanda pas çalışmasıyla tamamladı. 25 Eylül Pazar günü oynanacak Ankaragücü maçında Azofeifa kırmızı kart cezalısı olduğu için görev alamayacak.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.