Gaziantepspor'un Yeni Transferleri Sağlık Kontrolünden Geçti

Gaziantepsporun Yeni Transferleri Sağlık Kontrolünden Geçti
Gaziantepspor'un renklerine bağladığı Arafat Djako ile Augustin Gilles Binya Gaziantep Medical Park Hastanesinde sağlık kontrolünden geçti.

Gaziantepspor'un renklerine bağladığı Arafat Djako ile Augustin Gilles Binya Gaziantep Medical Park Hastanesinde sağlık kontrolünden geçti.

Gaziantepspor, İsviçre'nin Neuchatel Xamax takımında forma giyen Kamerun Milli Takım oyuncusu Augustin Gilles Binya ile Rusya'nın Anzhi takımında forma giyen Togo Milli Takım oyuncusu Arafat Djako'yu 1 yıllık kiralık olmak üzere 4 yıl satın alma opsiyonlu olarak renklerine bağladı.

Resmi imzaların Legio Varşova maçı sonrasında atılacağı ifade edilirken, yeni transfer edilen Augustin ve Djako Medical Park Hastanesi'ne gelerek Sağlık kontrollerini yaptırdı. Herhangi bir sağlık sıkıntısına rastlanmazken, her iki futbolcunun da kondisyonlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.