Gaziantepspor'un Antalya Kampı Sona Erdi

Gaziantepsporun Antalya Kampı Sona Erdi
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor'un Antalya kampı tamamlandı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor'un Antalya kampı tamamlandı.

Gloria Otelleri Spor Merkezi'ne ait sahada, teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular koşu ve ısınma hareketlerinin ardından teknik çalışmalar yaptı. Antrenman açma germe çalışmaları ile tamamlandı. Kırmızı-siyahlılar bugün saat 18.15'de hava yoluyla Gaziantep'e dönecek.

Bu arada, Trabzonspor'dan transfer edilen Slovak oyuncu Marek Sapara da bugün yeni takım arkadaşlarıyla birlikte ilk çalışmasını yaptı.

Öte yandan, Gaziantepspor Kulübü Başkanı İbrahim Kızıl da, kampon son gününde, teknik heyet ve futbolcularla doğum gününü kutladı. Kızıl, doğum gününü kutlayan ekibe teşekkür ederek, yeni yıllarını kutladı ve oyunculardan sportif başarı sözü aldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.