Gaziantepspor'dan Taraftara Çağrı

Gaziantepspordan Taraftara Çağrı
Gaziantepspor Asbaşkanı ve Basın Sözcüsü Mehmet Kızıl, Samsunspor maçı öncesi taraftarlara destek çağrısında bulundu.

Gaziantepspor Asbaşkanı ve Basın Sözcüsü Mehmet Kızıl, Samsunspor maçı öncesi taraftarlara destek çağrısında bulundu.

Kızıl, yaptığı açıklamada, "Ligde kötü gidişata dur demek için yönetim, futbolcu, taraftarlar olarak hepimiz bir bütün olmalıyız. Takımımıza olan güvenimiz tam ve Samsunspor maçından galibiyetle ayrılacağımızın inancındayız. İnanıyorum ki Gaziantepsporumuzu yönetim, futbolcu, taraftarlar ve şehir olarak sahiplenerek bir bütün olarak özlenen seviyelere el birliği ile taşıyacağız" dedi.

Başarıların gelmesi için mutlaka taraftar desteğine ihtiyaç duyulduğunu belirten Kızıl, şunları kaydetti:

"Galip gelememe sıkıntısını Samsunspor maçıyla geride bırakıp, özlenen Gaziantepspor'a en kısa zamanda kavuşacağız. İnanıyorum ki taraftarlarımızın da desteği ile Samsunspor maçı ve ilk yarıda kalan diğer maçlarımızdan da galibiyetle ayrılıp bu takımın olmazsa olmazı taraftarlarımızın yüzünü güldürmeye devam edeceğiz. 3 Aralık Cumartesi günü saat 13.00'da Kamil Ocak Stadında oynayacağımız Samsunspor maçında ve bundan sonraki kendi sahamızda oynayacağımız tüm maçlarda taraftarlarımızın takımını yalnız

bırakmayacağını ve Fair-Play ruhu çerçevesinde gereken desteği göstereceğine inanıyor, Kırmızı-Siyahlı renklere gönül veren herkesi maçlara davet ediyorum."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.