Gaziantepspor'da Yeni Sezon Hazırlıkları

Gaziantepsporda Yeni Sezon Hazırlıkları
Gaziantepspor, Bank Asya Ligi takımlarından Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ile oynadığı hazırlık maçını 4-1 kazandı.

Gaziantepspor, Bank Asya Ligi takımlarından Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ile oynadığı hazırlık maçını 4-1 kazandı.

Kamil Ocak Stadı'ndaki maçı Gaziantep Büyükşehir Belediyesporlu yöneticiler ve bir grup taraftar da izledi. Taraftarlar maçın başlama saatinde meşaleler yakılarak her iki takımada yeni sezonda başarılar dileyen tezahüratlarda bulundular. Gaziantepspor, Mahmut Bezgin, Elyasa, Mehmet Yiğit, Şenol Can, Çetin, Bekir Ozan, Gilles Binya, Olcan, Alper, Wagner ve Arafat Djako onbiriyle sahaya çıkarken, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ise Kazım, Onur Kalafat, Ferit, Cihan, Ahmet Devret, Eren, Serdar, Ali Sakal,

Abdullah, Kenan ve Ramazan onbiriyle mücadele etti.

90 dakika boyunca rakibine karşı etkili bir oyun sergileyen Gaziantepspor, 26. dakikada Olcan, 40. dakikada Wagner, 75. dakikada Ismael Sosa ve 88. dakikada Cenk Tosun'un golleriyle maçı 4-1 kazandı. Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un golünü ise 62. dakikada Zafer Şakar kaydetti.

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Erol Azgın, maç öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Azgın, sezon hazırlıklarının devam ettiğini belirterek, "Bugün de çalışmalar kapsamında Gaziantepspor ile bir hazırlık maçı yapıyoruz. Bu maçla yaptığımız çalışmalarımızın sonucunu görmek istiyoruz. Futbolcuların son durumunu göreceğiz. Liglerin başlamasına bir aydan kısa bir süre kaldı. O döneme kadar inşallah hazır olacağız. Şu anda yüzde 60-70'ler kapasitesindeyiz. Ligin başlamasına

kadar takımı yüzde 80-90'lara çıkarmak için çaba gösteriyoruz" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.