Gaziantepspor'da Sivasspor Hazırlıkları

Gaziantepsporda Sivasspor Hazırlıkları
Gaziantepspor, deplasmanda karşılaşacağı Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Gaziantepspor, deplasmanda karşılaşacağı Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik Direktör Abdullah Ercan yönetiminde yapılan antrenman ısınma koşusu ve açma - germe egzersizleriyle başladı. 5'e 2 pas çalışmasının ardından teknik ve taktik çalışmalar yapılan antrenman soğuma ve açma germe çalışmalarıyla tamamlandı. Antrenmana milli takımlarda bulunan futbolcular katılmadı.

Teknik Direktör Abdullah Ercan, antrenman öncesi yaptığı açıklamada, "4 oyuncumuz milli takımlardan bugün dönüyor. Çetin'in sakatlığı var, Olcan ise hafta başından itibaren bizimle çalışmalara başladı. Bunun haricinde herhangi bir sorunumuz yok. Sivasspor'a hazırlanıyoruz. Lige verilen ara lehimize işliyor. Bazı konularda çalışma fırsatı bulduk. Yani süreyi iyi değerlendirdik. Sivas'a ilk galibiyetimizi almak için gideceğiz" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.