Gaziantepspor'da İkinci Yarı Hazırlıkları Devam Ediyor

Gaziantepsporda İkinci Yarı Hazırlıkları Devam Ediyor
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor, ikinci yarı hazırlıklarını Antalya Belek'te sürdürüyor.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor, ikinci yarı hazırlıklarını Antalya Belek'te sürdürüyor.

Gloria Otelleri Spor Merkezi'ne ait sahada, teknik direktör Abdullah Ercan yönetiminde gerçekleştirilen sabah antrenmanında futbolcuların bir hayli neşeli oldukları gözlendi. Antrenmana sağlık kontrolünde bulunan İbrahim Akın katılmadı. Hafif sakatlığı bulunan İvan, ise takımdam ayrı koşu yaptı. Bir diğer transfer Kerim Zengin de takımdaki neşeli tavırları ve uyumu ile dikkat çekti. Gaziantepspor'da yabancı oyuncuların akşam saatlerinde kampa katılacağı belirtildi. Kırmızı-siyahlılar, 1 saat 15 dakika

süren antrenmanda koşu ve ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 top kapma çalışması gerçekleştirdi.

Teknik direktör Abdullah Ercan da futbolcular ile top kapma çalışmasına katıldı. Futbolcular ardından mavi ve beyaz takım olmak üzere yarı sahada taktik ağırlıklı maç yaptı.

Gaziantepspor, çalışmarına saat 18.00'da yapacağı antrenman ile devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.