Gaziantepspor'da Futbolculara 2 Gün İzin Verildi

Gaziantepsporda Futbolculara 2 Gün İzin Verildi
Gaziantepspor'da, Kayserispor ile oynanan hazırlık maçının ardından futbolculara 2 gün izin verildi.

Gaziantepspor'da, Kayserispor ile oynanan hazırlık maçının ardından futbolculara 2 gün izin verildi.

Kayseri Kadir Has Stadı'nda oynanan karşılaşma öncesi futbolcular ile taraftar, Çukurca'da şehit düşen şehitler için bir dakikalık saygı duruşunda bulundu. Mahmut, Emre Güngör, Dany, Ivan, Serdar Kurtuluş, Bekir Ozan, Gilles Binya, İsmael Sosa, Popov, Wagner ve Cenk Tosun onbiriyle sahaya çıkan Gaziantepspor, karşılaşmanın 61. dakikasında rakip takımdan Gökhan Ünal'ın attığı golle maçtan 1-0 mağlup ayrıldı.

Gaziantepspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, Kayserispor ile oynanan hazırlık maçının ardından oyunculara iki gün izin verdi. Kırmızı Siyahlılar, çalışmalarına 20 Ağustos Cumartesi günü saat 19:00'da yapacağı antrenman ile devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.